Síťový marketing jako příležitost ke změně

Častokrát jsem se zamýšlela nad otázkou, proč tolik lidí síťový marketing jako podnikatelskou příležitost odmítá.

Kde se bere ta naše podvědomá reakce, že to přece nemůže být tak jednoduché? To přece nemůže fungovat…

Když někomu prezentuji síťový marketing jako příležitost k vlastnímu podnikání, často vyvstávají následující tvrzení:

Je to letadlo…vydělávají pouze Ti nahoře… a teď už je pozdě, já se tam nedostanu… Nefunguje to…

Jednoduše radši to hned shodí ze stolu, než aby se zamysleli nad tím, co jim to může přinést.

network

Pojďme si představit takový typický rozhovor v kavárně:

Já: Tak co na to říkáš, líbilo by se Ti mít své vlastní podnikání, pracovat podle toho jak se Ti bude chtít, vybrat si k sobě lidi, kteří Ti budou sympatičtí?

Ona: MLM říkáš…to je přece utopie…všechny multilevly jsou podvody a ještě Tě připraví o peníze.

Já:  A jak to víš?

Ona: No říkala to Máňa, a ta už to zkusila a se špatnou se potázala. A Máňa ta to přece ví. Takže pokud Ti můžu radit, co nejrychleji se vrať do práce!

Já: Víš, ale já mám příklady lidí, kterým se to podařilo…říká Ti něco jméno Waren Buffet?

Ona: A kdo to je????

Waren Buffet 82letý, nejúspěšnější investor současnosti a třetí nejbohatší muž světa s majetkem 56,2 miliardy dolarů, říká:

„Síťový marketing je průmysl s ročním obratem 114 miliard dolarů. Za posledních deset let vyrostl o 91 procent. Věnuje se mu celosvětově přes 60 milionů lidí, z toho 15 milionů Američanů. A i obyčejným rozumem je to obchodní model 21. století.“

A nebylo by fajn vzít si příklad od někoho kdo už to dokázal a ví, že mu to funguje?

Tak komu budete věřit? Máně? Nebo???

Když se podíváme na současnou světovou podnikatelskou elitu, co říkají o síťovém marketingu oni?

Paul Zane Pilzer, ekonom:

„Na MLM je nejpozoruhodnější, že na vyšší pozici kariéry se nedostanete jinak než prokázáním důvěryhodnosti a pomocí někomu druhému, ať klientovi, nebo jinému distributorovi.“

Nebo třeba Richard Branson, Donald Trump

branson

Pokud Vám ta jména nic neříkají, Mr. Google Vám pomůže.

Nicméně právě oni díky síťovému marketingu patří mezi nejbohatší lidi na světě.

Síťovému marketingu jednoznačně nahrává naše doba, plná informací. Máme jich obrovské množství, stále hledáme další a když je najdeme, zjistíme že si protiřečí. Přestáváme věřit tomu, co nám předkládají media, televize..

To čemu naopak věříme čím dál tím víc je doporučení.

Doporučení od někoho koho známe a komu důvěřujeme. Není lepší reklama než osobní doporučení blízkým člověkem.

A o tom je síťový marketing.

Když jsem se zelenými potravinami začínala, mezi mými prvními zákazníky byla moje rodina a mí blízcí kamarádi.

Proč jsem je oslovila?

Protože jsem na základě své vlastní zkušenosti věděla, že zelené potraviny fungují, a proto jsem byla schopná jim je nabídnout. Nebylo to jednoduché…Co mi řeknou? Co si o mně budou myslet?

Najednou jsem tam byla jenom já, Ilona. Žádná firma, bylo to jenom o mně.

A koupili si je právě proto, že mě znali a věřili, že bych jim nic špatného nedoporučila.

Koupíte si raději med od včelaře, kterého osobně znáte, nebo Vám ho doporučila kamarádka?

Nebo si vyberete nějaký třeba v Tescu?

Krása síťového marketingu spočívá v tom, že nemusíte nic vymýšlet. To udělali jiní za Vás. Vybrali vhodný produkt a přidali systém pomocí něhož se produkt prodává. Máte k dispozici jasný a funkční návod, co máte dělat. Vaším úkolem je pouze tento systém převzít a pomocí něho si vybudovat své podnikání.

V síťovém marketingu nikdy neuspějete bez týmového ducha. Je založený na spolupráci.

career-1020061_960_720

Čím více lidí přivedu k úspěchu, tím úspěšnější se stanu i já!

A jak to máme v klasickém zaměstnání?

Pokud chci být úspěšný a vydělávat více peněz, je logické, že chci na místo svého šéfa…Vzdělávám se, pracuji na tom…ale…má můj šéf motivaci, abych byl na jeho místě?

Ano, pokud je to správný šéf…lépe řečeno – měl by mít…ale tím pádem i on musí mít motivaci jít dál a hlavně možnost posunout se, což už v realitě nebývá až tak časté…

A jak je to v síťovém marketingu?

Přesně naopak  – cílem je přivést mé parťáky co nejvýše, protože platí jasné pravidlo – čím úspěšnější budou mí parťáci, tím úspěšnější budu i já.

Jsem odměňována za to, že jsem někoho přivedla k úspěchu.

Líbila by se Vám odměna za takovou práci?

 

Jaký druh lidí přitahuje síťový marketing? Co myslíte?

Společným jmenovatelem je ZMĚNA.

Není důležité jakou práci právě teď děláte. Jestli jste manažerka, zdravotní sestřička, nebo kadeřnice. Touha dělat věci jinak a opravdově. S partou lidí, která to myslí vážné.

Lidé ve svém životě řeší hlavně tyto 3 věci:

Peníze, vztahy a čas.

Jak to v současné době v naší společnosti vypadá?

Proto, abychom vydělali peníze, obětujeme svůj čas, tu jedinou hodnotu, kterou máme.

A jaké jsou naše vztahy, ty pracovní?

Jsou upřímné? Většinou bohužel ne…

Na oko se všichni tváří, že je všechno v pořádku.

Vnitřně se většina z nás bojí říct to, co opravdu cítí, nebo něco udělat jinak, protože by se to nemuselo setkat s pozitivní odezvou.

Častou výmluvou, proč odmítnout síťový marketing, je jistotaJistota zaměstnání…

Víš, já mám tu hypotéku…a tady mám JISTOTU…

O jaké jistotě to hovoříte?

Zítra může být všechno úplně jinak…A to chcete věčně žít se stresem, že Vám Váš zaměstnavatel jednoho krásného dne poděkuje za Vaši dobře odvedenou práci s větou, že zítra už vlastně chodit nemusíte?

No v tom lepším případě dostanete odstupné…to je ta JISTOTA?

change-

A tady se dostávám k tomu, proč je síťový marketing příležitostí pro střední generaci.

Pro mě… pro nás…samozřejmě je i příležitostí pro ty mladší, ale ti to vědí.

Něco už přece jenom máme za sebou, a většinou víme co chceme. Nebo alespoň moc dobře víme, co opravdu nechceme. Máme nastavené základní hodnoty a většinou už máme nějaké finanční zázemí.

Jak ale vypadá náš život?

Většinu svého času trávíme v práci, která nás nebaví s vidinou dovolené, kde si konečně odpočineme….5 dní pracujeme a těšíme se na víkend…konečně bude volno…

Chtěli byste pracovat méně a více se bavit a užívat si života?

Nebo chcete čekat na vytoužený důchod, kdy dostanete od státu prd prd nic a pokud si něco nenaspoříte, tak si ten důchod moc neužijete…

Pokud zní Vaše odpověď ano, je to v pořádku.

Nebo to chcete jinak?

Každý z nás máme týdně zhruba 30 hodin volného času. Většina z nás momentálně věnuje minimálně 40 hodin týdně práci.

Jak by se Vám líbilo investovat část svého volného času do něčeho, co by Vám v budoucnu mohlo ušetřit 40 hodin práce každý týden?

Síťový marketing přináší jednu obrovskou výhodu. Vybudovat si pasivní příjem. Příjem, který budete mít, ale není závislý na Vaší přímé aktivitě.

Jak píše v jedné ze svých knih, Václav Rathouský, majitel firmy Green Ways:

„Peníze vyděláváme, význam slova vydělat je vyzískat z dělání. Kdyby šli peníze vyzískat vyleháváním, tak bychom chodili do zaměstnání 8 hodin ležet“

Samozřejmě to není hned, chce to čas a vytrvat, a pak to stojí za to.

Budete prostě finančně nezávislí.

Je to snad málo?

Pro mě rozhodně ne.

Já už takovou smysluplnou  práci mám. A čeho si vážím nejvíc, jsou lidi, které v Green Ways kolem sebe mám.

Kteří to nevzdávají a jdou dál, a jsou mi vzorem, že si opravdu můžeme plnit své sny.

Když chcete mít ve svém životě něco co jste neměli, musíte začít dělat věci, které jste nikdy nedělali.

Vyjít ze své komfortní zony…překročit svůj stín…

A to se v síťovém marketingu děje každý den.

Neříkám, že je to jednoduché. Ale bez toho to prostě nejde.

Jsme tvůrci svého života a je čas převzít za něj plnou odpovědnost.

Ještě jedna věc mě na síťovém marketingu moc baví – MOŽNOST nabídnout to samé někomu jinému.

Pracovala jsem v personalistice a vždy jsem chtěla lidem nabízet pro ně nejlepší možnost k seberealizaci. Někdy mě mrzelo, že jsem některé kandidáty musela odmítnout, protože jsme pro ně neměli místo. Nebo třeba maminky, které se vracely z rodičovské dovolené a chtěly zkrácený úvazek… to prostě nešlo.

Teď tu možnost mám. Nabízím  práci, která může být zároveň seberealizací.

keyboard

Chci být Vaším průvodcem na cestě k Vašemu úspěchu.

Pokud to s Vámi rezonuje, není na co čekat.

Pojďte do toho se mnou!

 

 

A na závěř takové malé odlehčení.

Moje dcera miluje seriál Mia a já. Je o holčičce Mie, která pravidelně navštěvuje kouzelnou zemi Centopii.

A tady je kousek z úvodní písně:

  • Jdu kro za krokem, nedívám se zpět, vidím krásný, barevný svět.
  • Všechno zdá se mi jako krásný sen a jiný druh skutečnosti, kde vše je jen hrou
  • A když temnota snáší se na zem, cítím, že stanu se hrdinkou…
  • NO TAK POLEŤTE SE MNOU….

Děti milují pohádky…protože věří, že se mohou stát skutečností.

A proč tomu nevěříme my, dospělí? A na své děti se jen shovívavě usmíváme…

Někde na cestě životem se nám něco pokazilo…Ale kvůli tomu přece není nutné přestat věřit.

Ilona Švendová

Ukazuji lidem cestu, jak jednoduše pomocí zelených potravin zlepšit své zdraví a pomocí etického síťového marketingu si vybudovat vlastní nazávislost. Můj příběh si přečtěte zde >>

Komentáře